Wykonanie projektu strony internetowej bazowało na prostocie, wysokiej jakości zdjęciach i kolorystyce kojarzącej się z ekologią. Nasz mózg odbiera kolor zielony jako barwę uspokajającą, sprzyjającą rozluźnieniu. Kolor biały to zaś symbol czystości i otwartości. Może pobudzać kreatywność, bo stanowi odzwierciedlenie pustej przestrzeni, którą można wypełnić. Istotną rolę odegrał też projekt graficzny mapy najbliższej okolicy osiedla i jego położenia względem reszty Trójmiasta.
Przeprowadziliśmy kampanię świadomościową na Facebooku i Instagramie, informującą odbiorców o walorach inwestycji. W kolejnym etapie zbieraliśmy leady od potencjalnie zainteresowanych Klientów. Promocję inwestycji rozszerzyliśmy na regionalny serwis informacyjny - na portalu Trojmiasto.pl pojawił się artykuł sponsorowany poświęcony Zielonej Lagunie.
W dobie galopującej inflacji i podwyżek stóp procentowych obsługa marketingowa inwestycji deweloperskiej to naprawdę twardy orzech do zgryzienia. Na szczęście lubimy wyzwania, a jeszcze bardziej się cieszymy, że to właśnie nam zaufano w tak trudnym czasie :)