Seria Po Godzinach powstała w 2015 roku. Pierwszym piwem w serii był Koźlak Pszeniczny. W 2022 pomogliśmy historii zatoczyć koło i tegoroczną rocznicę Po Godzinach uczciliśmy premierą Koźlaka – tym razem podwójnego. W styczniu na półki trafił Doppelbock. To nie był jednak koniec niespodzianki. Kilka dni później na sklepowych półkach w sieci sklepów Żabka, pojawił się GardenSide - świeżutkie Triple Polish Ale. Siódmą rocznicę Po Godzinach celebrowaliśmy podwójną premierą unikalnych i zupełnie różnych piw z tej samej serii.
Oba piwa - Doppelbock i Gardenside - miały nawiązywać do Woodside Imperial Portera, który jako pierwszy z serii Po Godzinach został zamknięty w butelce o pojemności 330 ml, zwanej popularnie “bączkiem”. Stanęliśmy przed wyzwaniem zaprojektowania etykiet do dwóch nowych produktów oraz zaplanowania całej komunikacji marketingowej w zgodzie z nowymi założeniami.
Premiera Woodside zapoczątkowała powrót do nietypowej dekoracji butelek. Woodside to nadruk bezpośrednio na szkle. Tę technikę stosowaliśmy do 2007 roku przy Koźlaku i Pszeniczniaku.
W przypadku GardenSide wykorzystaliśmy po raz pierwszy etykietę drukowaną na srebrnej folii z zachowaniem srebrnych obszarów, miejscowym pokryciem białą farbą i nadrukiem w CMYK. Zastosowaliśmy efekt wypukłej farby, która była pierwszą realizacją tej techniki w drukarni mdlabels.pl/. Piwo było potrójnie potrójne. Triple, 3 owoce (morwa biała, żurawina i głóg) i 3 rodzaje techniki nadruku. Owocowe, więc bardzo kolorowe.
W przypadku podwójnego koźlaka, postawiliśmy na tradycyjną technikę i pomysł. Postawiliśmy na czerwony kolor tła, symbolizujący rubinową barwę piwa. Nawiązując do stylu zastosowaliśmy elementy naszego klasycznego Koźlaka. Kolebką Doppelbock są Niemcy. Rysunki nawiązywały do czasów powstania tego stylu. Jego podwójna “moc” została przekazana przez podwojenie wszystkich głównych elementów i graficzną sugestię, że “po tym piwie fikniesz kozła”.
Zarówno podwójny koźlak, jak i Triple Fruit Ale, musiały spełnić ważne kryterium, którego przestrzega Browar Amber: miały być przystępne cenowo. Tak też się stało - każde z tych piw, tak jak Woodside, można było kupić za mniej niż 10 zł w znanej sieci handlowej (Żabka).
Przygotowaliśmy materiały prasowe na stronę www Klienta, informujące o premierach obu piw. Przeprowadziliśmy również kampanię e-mail marketingową oraz stworzyliśmy content do social mediów, które zostały wsparte budżetem mediowym w celu zwiększenia zasięgu skali działań. W gazetce Żabki pojawiły się zaprojektowane przez nas reklamy.
Doppelbock i GardenSide – Triple Fruit Ale, podobnie jak Woodside Imperial Porter, to piwa oryginalne, złożone i unikatowe w sposobie powstawania. To właśnie one zmieniły nieco kierunek całej serii Po Godzinach. Cieszymy się, że mogliśmy pracować przy tych projektach i po raz kolejny - wspólnie z Browarem Amber - udowodniliśmy, że jakość i przystępność cenowa mogą iść ze sobą w parze.