Zmiana Kebap prezentuje rzemieślnicze podejście do kuchni. Koncentruje się na szacunku do jedzenia i kontrolowaniu jego przygotowania na każdym etapie. Produkty są najwyższej jakości. Wszystko, co możliwe, przyrządzane jest w restauracji, bez użycia półproduktów – tak jak mięso z kurczaka przygotowywane w całości na miejscu. W wysokiej jakości mięso wołowe i baranie lokal zaopatruje znany lubelski dostawca PIRI-PIRI. Warzywa są dowożone codziennie, dzięki czemu zawsze są świeże. W Zmiana Kebap możesz zamówić kultowe frytki belgijskie. Również sosy restauracja przygotowuje według własnych przepisów. Nasz klient pozostawił oryginalną turecką pisownię słowa „kebap”, podkreślając tym samym własne, innowacyjne podejście.
Na początkowym etapie tworzenia wizerunku marki wspólnie z klientem zdecydowaliśmy, że podstawą narracji będzie informowanie klientów o charakterystyce kebapu rzemieślniczego. Zdjęcia i filmy, które robiliśmy w restauracji, przedstawiają te kluczowe cechy.
Jako agencja zostaliśmy również poproszeni o stworzenie strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej marki i materiałów promocyjnych. Prowadziliśmy kanały mediów społecznościowych klienta, a także dbaliśmy o wszystkie inne elementy, które składają się na świadomość marki, a w przyszłości być może całej sieci restauracji.