Stworzyliśmy treści, niezbędne do uruchomienia strony i sklepu internetowego klienta oraz przygotowaliśmy materiały do publikacji w social mediach. Byliśmy też odpowiedzialni za przeprowadzenie pierwszych testów reklamy sklepu.. Po dokładnej analizie klienta i produktu, wraz z badaniem konkurencji, zdefiniowaliśmy kluczowe przesłanie marki: „Always in the mood”. Na grupę docelową składają się ludzie, ceniący produkty wysokiej jakości, a to oznacza, że doceniają także dobra trwałe. Osoby te są niesztampowe, wyłamują się ze schematów, co manifestują swoimi strojami. Ich wybory motywuje nie powtarzalność lub popularność wzorów i krojów, lecz odwaga i oryginalność. Są pewni siebie, a co za tym idzie, zawsze w dobrym nastroju.
Naszym zadaniem było zdefiniowanie sposobu komunikacji marki, współtworzenie strony i sklepu internetowego, organizacja sesji zdjęciowych (produktowych i aranżacyjnych) oraz przygotowanie treści na stronę www oraz kanały social media. Byliśmy również odpowiedzialni za wygenerowanie pierwszego ruchu na stronie. Osiągnęliśmy to, przeprowadzając kampanię reklamową w mediach społecznościowych. Narrację marki stworzyliśmy na podstawie dogłębnej analizy branży, opracowania strategii i dużej dawki dobrego nastroju.