Marina Rent Car to nowa marka powstała w 2021 roku. Wysoki próg wejścia, duża konkurencja oraz konieczność trafienia do wielkich fanów motoryzacji to cechy tej kategorii, które zainspirowały nas do postawienia w głównej mierze na design - zbieżny z cechami oferowanych aut.
Nazwa, strategia komunikacji, wykonanie strony internetowej, dostosowanie strony do wymogów integracji zewnętrznych, działania w Social Mediach, kampania sprzedażowa poprzez Google. Współpraca z właścicielem, będącym ekspertem w branży i wielkim fanem motoryzacji przerodziła się w wymagającą podróż, a naszym celem było nadanie jej właściwego toru jazdy.
Doceniając duże zaangażowanie właściciela marki, ułatwiliśmy kontakt osobisty. Mierzenie konwersji, konfiguracja formularzy kontaktowych, skrócenie drogi do kontaktu i umożliwienie go za pomocą rozmaitych mediów było naszą drogą do zbudowania zaufania do marki. Chcemy umożliwić dostęp do luksusowych pojazdów jak największej grupie odbiorców. Korzystając z walorów turystycznych Trójmiasta zaimplementowaliśmy również tłumaczenie strony na język angielski.
Obecnie marka w krótkim dąży do osiągnięcia pozycji silnego konkurenta na rynku wypożyczalni samochodów sportowych, ekskluzywnych i luksusowych. To za sprawą konkurencyjnej oferty, sprawnej reklamy, współpracy z fanami motoryzacji, atrakcyjnych, nowych pojazdów.
Nasza współpraca rozwija się - Marina Rent Car planuje wprowadzanie nowych aut do swojej oferty oraz założenie klubu samochodowego.