Założeniem było stworzenie strony, będącej albumem zawierającym ogromną ilości fotografii ze zrealizowanych inwestycji. Skatalogowanie ich w czytelny sposób. Przedstawienie osób tworzących pracownie. Opis procesu jakim jest projektowanie wnętrz i ułatwienie kontaktu.
Estetyka na pierwszym miejscu!
Efektem była witryna która powstała z ogromnym poszanowaniem stylu pracowni.
Projekt miał kilka podstawowych założeń. Przede wszystkim miał być przestrzenny i bogaty w treści. Ilustrujący ogromne doświadczenie pracowni. Delikatne animacje zachęcają do przeglądania. Nieocenioną pomocą była współpraca z Tomaszem Kurkiem. Fotografie wnętrz, które wykonał – a właściwie ilustrował latami – były podstawą budowy strony. Copywriting jest oszczędny i służy przede wszystkim określeniu kontekstu zdjęć i budowaniu klimatu. Oferta opisana jako proces pracy określa ramy skomplikowanego przedsięwzięcia jakim jest realizacja wnętrz. Zasadą było ułatwienie kontaktu. Formularz kończy każdą stronę.
Doceniając duże zaangażowanie właściciela marki, ułatwiliśmy kontakt osobisty. Mierzenie konwersji, konfiguracja formularzy kontaktowych, skrócenie drogi do kontaktu i umożliwienie go za pomocą rozmaitych mediów było naszą drogą do zbudowania zaufania do marki. Chcemy umożliwić dostęp do luksusowych pojazdów jak największej grupie odbiorców. Korzystając z walorów turystycznych Trójmiasta zaimplementowaliśmy również tłumaczenie strony na język angielski.
Obecnie marka w krótkim dąży do osiągnięcia pozycji silnego konkurenta na rynku wypożyczalni samochodów sportowych, ekskluzywnych i luksusowych. To za sprawą konkurencyjnej oferty, sprawnej reklamy, współpracy z fanami motoryzacji, atrakcyjnych, nowych pojazdów.
Nasza współpraca rozwija się - Marina Rent Car planuje wprowadzanie nowych aut do swojej oferty oraz założenie klubu samochodowego.