Założeniem było stworzenie strony, będącej albumem zawierającym ogromną ilości fotografii ze zrealizowanych inwestycji. Skatalogowanie ich w czytelny sposób. Przedstawienie osób tworzących pracownie. Opis procesu jakim jest projektowanie wnętrz i ułatwienie kontaktu.
Estetyka na pierwszym miejscu!
Efektem była witryna która powstała z ogromnym poszanowaniem stylu pracowni.
Projekt miał kilka podstawowych założeń. Przede wszystkim miał być przestrzenny i bogaty w treści. Ilustrujący ogromne doświadczenie pracowni. Delikatne animacje zachęcają do przeglądania. Nieocenioną pomocą była współpraca z Tomaszem Kurkiem. Fotografie wnętrz, które wykonał – a właściwie ilustrował latami – były podstawą budowy strony. Copywriting jest oszczędny i służy przede wszystkim określeniu kontekstu zdjęć i budowaniu klimatu. Oferta opisana jako proces pracy określa ramy skomplikowanego przedsięwzięcia jakim jest realizacja wnętrz. Zasadą było ułatwienie kontaktu. Formularz kończy każdą stronę.