Amber Pils

Plany Browaru Amber na rok 2017 obejmowały wprowadzenie piwa innego niż główna linia produktów browaru - „Specjalność Pomorza”. Jako agencja reklamowa zostaliśmy poproszeni o stworzenie strategii marketingowej i projektu puszki, która byłaby łatwo rozpoznawalna przez stałych klientów, ale również zauważalna na sklepowej półce z nowościami.
Wymyśliliśmy prostą nazwę marki – „Amber Pils”, która określa jednocześnie styl piwny. W procesie warzenia pilsa stosuje się trzy różne rodzaje chmielu. Podkreśliliśmy to w komunikacji, zarówno w kanałach online, jak i offline, a także przy projektowaniu puszki.

Amber Pils jest sprzedawany tylko w puszkach, co nie jest szczególnie powszechne w branży piwowarskiej. Naszym celem było stworzenie wyjątkowej puszki z nowoczesną grafiką, dzięki którym produkt nie będzie kojarzył się ani mylił z tanimi piwami o wysokiej zawartości alkoholu. Musieliśmy też pamiętać o wspomnianych wyżej trzech różnych rodzajach chmielu, używanych do produkcji piwa. Wpadliśmy na pomysł komediowych szkiców wideo, pokazujących trzy duże szyszki chmielu i kadź piwowarską. To proste i tradycyjne podejście było czytelne dla konsumentów.

Amber Pils - a silver can with green graphic elements, and next to it a light beer in a tall glass
a four pack of Amber pils beer in a green package on a white background, and next to a cardboard box with silver cans on a green background
commercial leaflet of the Amber Pils beer - silver can with green graphic elements (flying hops) on a green background

Czy jesteś zainteresowany
wyceną?

Znajdź nas:
Al. Grunwaldzka 472 B Olivia 4 – poziom 0/1/3
80-309 Gdańsk

Kontakt email:
magdalena.smigiel@yazgot.pl

Kontakt telefoniczny:
+48 601 641 665,






Turn the phone
Turn the phone