123kawa - raz, dwa, trzy — świeża kawa gwarantowana

Opracowaliśmy całą strategię marketingową dla nowej marki, zajmującej się dystrybucją ziaren kawy. Zaprojektowaliśmy, a potem zbudowaliśmy stronę i sklep internetowy klienta, tworząc treści na witrynę oraz profile w mediach społecznościowych. Naszym zadaniem było także przygotowanie etykiet produktów.

Po dokładnej analizie klienta i jego produktu oraz badaniach, przeprowadzonych na różnych grupach, zdefiniowaliśmy kluczowy element - świeżo paloną kawę. Ale proste hasło: „świeżo palona kawa” jest zbyt ogólne. Potrzebowaliśmy koncepcji, na podstawie której moglibyśmy zbudować narrację. Narrację, która pozwoliłaby nam stworzyć czysty i wyraźny głos.

Wymyśliliśmy „123kawa” - kawa doskonałej jakości, dostarczana szybko i na żądanie. Dla tej koncepcji stworzyliśmy również szeroki pakiet materiałów graficznych, podkreślających sposób korzystania z produktu w trzech etapach. To narracja, która ma wiele znaczeń jednocześnie: świetna marka, sprzedająca świeżą, smaczną kawę w przystępny i przejrzysty sposób. Łatwe jak raz, dwa, trzy!

black cafe logo - Always Freshly Roasted inscription
a black pack of coffee with a red prestige espresso inscription and a white label
black packet of coffee with yellow juro sign and white label
a black packet of coffee with a blue roasted 4you sign and a white label
black packet of coffee with green inscription salnie and white label

Czy jesteś zainteresowany
wyceną?

Znajdź nas:
Al. Grunwaldzka 472 B Olivia 4 – poziom 0/1/3
80-309 Gdańsk

Kontakt email:
yazgot@yazgot.com.pl

Kontakt telefoniczny:
+48 601 641 665,
+48 609 117 909







Wpisz kod: captcha

Turn the phone
Turn the phone