Browar Amber to marka kojarzona z mocnymi piwami, takimi jak portery, koźlaki i mocne lagery. To one budowały ich rozpoznawalność na rynku. Jednak w 2021 roku rozpoczęli produkcję piw bezalkoholowych oraz piw z niską zawartością alkoholu.
W 2024 Browaru Amber postanowił rozszerzyć swoje portfolio o piwa o zawartości alkoholu 4,5% skierowane do młodszej grupy odbiorców oraz do ludzi, którzy po prostu lubią właśnie takie piwa.
Tak powstała seria Letnich Smaków od Browaru Amber. Obecnie składa się z dwóch piw – Truskawka oraz Granat-Malina – smaków, które są bardzo bliskie Polakom. Seria została niezwykle ciepło przyjęta, co widać po licznych pozytywnych reakcjach w mediach społecznościowych.
Od strony designerskiej było to dla nas nowe wyzwanie. Piwa z tego segmentu wyróżniają się dynamicznym i odświeżającym wyglądem, który przyciąga wzrok na półce i odróżnia się od tradycyjnych piw alkoholowych, pozostając jednocześnie w tej samej kategorii. Prostota i żywe kolory miały za zadanie budować rozpoznawalność marki i podkreślać jej nowoczesny charakter.
Naszym celem było stworzenie etykiet, które nie tylko zwróciłyby uwagę, ale również przekazywały osobowość marki - świeżość, soczystość, emanowały energią i pozytywnymi emocjami.
Zależało nam, aby każdy szczegół, od wyboru kolorów po typografię i opisy tworzyły spójną całość, która wyróżni nasze produkty na tle konkurencji i przyciągnie zarówno obecnych klientów, jak i nowych odbiorców.