POORKEE - Always in the mood

Jako agencja reklamowa opracowaliśmy strategię marketingową dla nowej marki, która projektuje i produkuje odzież streetwear. Stworzyliśmy treści, niezbędne do uruchomienia strony i sklepu internetowego klienta oraz przygotowaliśmy materiały do publikacji w social mediach. Byliśmy też odpowiedzialni za przeprowadzenie pierwszych testów reklamy sklepu.

Po dokładnej analizie klienta i produktu, wraz z badaniem konkurencji, zdefiniowaliśmy kluczowe przesłanie marki: „Always in the mood”. Na grupę docelową składają się ludzie, ceniący produkty wysokiej jakości, a to oznacza, że doceniają także dobra trwałe. Osoby te są niesztampowe, wyłamują się ze schematów, co manifestują swoimi strojami. Ich wybory motywuje nie powtarzalność lub popularność wzorów i krojów, lecz odwaga i oryginalność. Są pewni siebie, a co za tym idzie, zawsze w dobrym nastroju.

flashing inscription "Poorkee - Always in the mood", in the neon style

Naszym zadaniem było zdefiniowanie sposobu komunikacji marki, współtworzenie strony i sklepu internetowego, organizacja sesji zdjęciowych (produktowych i aranżacyjnych) oraz przygotowanie treści na stronę www oraz kanały social media. Byliśmy również odpowiedzialni za wygenerowanie pierwszego ruchu na stronie. Osiągnęliśmy to, przeprowadzając kampanię reklamową w mediach społecznościowych. Narrację marki stworzyliśmy na podstawie dogłębnej analizy branży, opracowania strategii i dużej dawki dobrego nastroju.

PreviousNext
clipping from Instagram Poorkee, session girl, animals, smartphone

Czy jesteś zainteresowany
wyceną?

Znajdź nas:
Al. Grunwaldzka 472 B Olivia 4 – poziom 0/1/3
80-309 Gdańsk

Kontakt email:
yazgot@yazgot.com.pl

Kontakt telefoniczny:
+48 601 641 665,
+48 609 117 909






Turn the phone
Turn the phone