POORKEE - Always in the mood

Opracowaliśmy całą strategię marketingową dla nowej marki, która tworzy i produkuje odzież streetwearową. Zbudowaliśmy treści wykorzystane przy projektowaniu strony internetowej Klienta, sklepu internetowego i na profilach w mediach społecznościowych. Byliśmy odpowiedzialni za pierwsze testy reklamowe sklepu.

Po dokładnej analizie klienta, jego produktu oraz po zbadaniu konkurencji, zdefiniowaliśmy kluczowy przekaz marki - „Always in the mood”. Grupą docelową są ludzie, którzy cenią sobie produkty wysokiej jakości, a co za tym idzie, produkty trwałe. Są poza szablonem, oryginalni i w różnym stopniu manifestują to swoim ubiorem. Przy wyborze ubrań kierują się nie powtarzalnością i popularnością krojów czy wzorów, ale ich śmiałością i niebanalnością. Są pewni siebie - zawsze w dobrym nastroju.

Always in the mood
Naszym zadaniem było określenie tone of voice, współtworzenie strony, wykonanie sesji zdjęciowych (wizerunkowych i produktowych), współpraca przy budowie sklepu internetowego oraz stworzenie contentu na stronę www i kanały w social media. Budowaliśmy też pierwszy ruch na stronie www poprzez kampanię reklamową w sieciach społecznościowych. Stworzyliśmy narrację marki opartą na głębokiej analizie branży, stworzeniu strategii i przy dużej dawce optymizmu.
PreviousNext
Instagram

Are you interested
in a quote?

Find us:
Al. Grunwaldzka 472 B Olivia Four – level 0/1/3
80-309 Gdańsk

Contact us:
yazgot@yazgot.com.pl

or Call us:
+48 601 641 665,
+48 609 117 909






Turn the phone
Turn the phone